24 Nov 2008

厕所位



阿jan 林海峰 曾在巨geh talk show 度讲:
每个人去睇演唱會都要帶一篤尿,即是話當咩時候會用leh?就是當一個歌手突然間去到一個moment,唔知去到興起定是咩,“突然間,我想唱我一首滄海遺珠俾大家聽,同時間,我好想穩一位久未露面geh好朋友為大家演繹,將個台交俾巨。。。” “heloo,大家好,好耐毛見,大家仲認不認得我啊?” D觀眾就會話,:“頂你個肺,仲快D去荷尿?” “厘D叫做廁所位。。。。好多時候,好多人仲會帶多一篤屎。。。。以便不時之需”


-------

系現實里,廁所位我都幾常用。。。
當眼就來要TUP時,借個廁所位,蹲蹲,小睡。。。

當無精神時,借個廁所位,走下,荷下。。。

有時仲真是會帶埋篤屎, 以便不時之需。。。。

--------


送多一个,林海峰geh talk show 一小段
MC 人:

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails